And the beat goes on… Hezbollah, Hamas, Houthi’s en Iran. Bericht uit belaagd Noord-Israël.
Afgelopen zondagavond was het opeens weer raak. We waren nog maar net thuis of onze telefoons begonnen hard en doordringend te ratelen, de aankondiging van komend luchtalarm. De hond snapte het al en schurkte zich doodsbang tegen me aan. Drie harde knallen, waarvan één zo luid als we nog nooit eerder hadden...











