‘Groene’ logica: geen nieuwe kerncentrales omdat anders de dure wiebelstroom van windmolens overbodig wordt
Als het kabinet-Jetten van totaal onpraktische D66-veranderkundigen niet snel valt, staat Nederland een drama van stagnatie te wachten waarbij de impotentie van het kabinet-Rutte IV verbleekt. Let wel: stagnatie van beleid. Dit betekent geenszins dat de ontwikkelingen buiten de Haagse kaasstolp stagneren, die verslechteren alleen maar. We moeten nog minstens een week wachten...












